piatok 20. júna 2008

Prestavka - pokracovanie

Dalsia kontrola za mnou... Najblizsia az za 3 tyzdne a to uz pojdu aj bandaze dole, takze sa uz predcasne trosku tesim :) aj ked to teda este potrva.
Inak viete ako mozu v nemocnici spravit cloveku ako som ja radost? No ze mu daju do ruky CDcko, nie? :) Dostal som CD z mojho CT vysetrenia a tak sa mozete aj vy "pokochat" obrazkom mojho tela. (ja sa kocham uz 2 dni, "koch, koch")
Kliknite na neho, ak ho chcete vacsi.
Trosku vysvetlenia:
  1. moje prave rameno a konkretne klb, trosku posunute, ale vraj to nebude nejak vadit... verim ze to tak bude
  2. nejaka prasklinka, lekar si ju ani nevsimol, lebo tento snimok nevidel, ale to je v porovnani s tym klbom asi iba drobnost
  3. moja tusim uz 7 rokov stara zlomenina klucnej kosti, na jazvecika, ktory mi podbehol pod bike si spomeniem aj teraz hocikedy

Žiadne komentáre: