sobota 19. apríla 2008

Priatelstvo

Takto zacal vcera jeden rozhovor na ICQ...

"Chces hlboko filozoficku myslienku na rano? :D "

Kul: "no daj ;)"

"priatelstva su seriozne najlepsia vec na svete"

"jedna z mala ktora popri tom ze cloveku dava tolko pozitivnych veci ma minimalne vedlajsie efekty vo forme bolaciek a trapeni a neistot
to je uplne uzasne :)"

Zamysleli ste sa uz niekedy nad tym? My sme v tom pokracovali, a nemohla za to iba tato sprava... Bolo to viacmenej pokracovanie nedavnej stravy od kamosa:
"ale vazne mi to dnes trklo a dakujem ze si moj kamarat"

Pri takomto pisani sme prisli na nieco, a to je to, ze ludia maju vztah, a aj ked je to super fungujuci , tak niekedy nastanu chvilky, kedy je clovek prave kvoli nieco vo vztahu nestastny...
Ale priatelstvo? Ano, ked je clovek mladsi, tak obcas zahlasi, ze je nestastny z kamaratstva, ale cim je starsi, tym si viac vazi priatelov a stava sa stale menej, ze by jeho priatelstvo rozhodila nejaka drobnost...
Co teda na zaver? Dobre fungujuci vztah s clovekom, ktoreho mulujes, a ktory miluje teba, je uzasna vec, clovek by si mal uvedomit, ze to nieje nieco bezne, co moze iba tak zanedbat, a povedat si ze ved pride niekto druhy... lebo to vobec nemusi byt pravda.
Ale nezabudajte na kamaratov, lebo kamarati, to je rodina, ktoru si vyberame....
Nezabudnite podakovat svojim kamaratom, za to ich mate, a svojim laskam za to, ze ste spolu.
A aj ja dakujem vsetkym kamaratom a kamaratkam, za to ze ich mam a mojej laske za to, ze sa mam s kym zasmiat, ale zaroven ma ma kto objat.

Žiadne komentáre: